4 november 2010

Challenge 20

Welkom bij de nieuwe challenge. Deze keer is het de beurt aan Anita. Je moet een kerstkaart maken in non-traditionele kleuren. Dus geen rood, groen en goud. Het team heeft wederom erg zijn best gedaan om mooie voorbeelden voor jullie te maken. Je kunt meedoen tot 18 november. Dit doe je door de link naar je kaart te plaatsen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. Om kans te maken op de prijs moet je gebruik maken van een knipvel of stempel van Marianne Design. Verder wensen we jullie veel plezier hiermee en hopen veel leuke kaartjes te zien.


Anita Hanny
Jolanda
Marjan

Wybrich

10 opmerkingen:

  1. Lieve allemaal,
    Heb ook weer eens een kaartje geplaatst.
    Leuke prijs is er weer beschikbaar gesteld.
    Ik wens iedereen die mee doet heel veel succes.
    groetjes Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het zijn weer prachtige kaarten dames, het is weer een leuke challenge en een mooie prijs.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten van het DT. Leuke challenge en ik heb ook weer meegedaan!! Succes iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt. Ik ben ook weer van de partij! Ik vond het een hele leuke challenge om te doen. Ik heb voor paars gekozen. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi DT-kaarten weer.
    En een erg leuke challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De eerste keer dat ik meedoe met een challenge op dit blog. Ik vond het een heel originele uitdaging en erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ow, Anita, je hebt hemelaam gelijk. Ik heb het kaartje geplaatst met het verkeerde plaatje.
    Met het kaartje voor op jullie blog ben ik nog bezig, maar omdat Marianne Design nog open stond op mn pc heb ik hem ook bij jullie geplaatst...
    Zal later het andere kaartje even neerzetten en deze verwijderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige creaties zijn er gemaakt zeg zowel van het dt-team als mijn mede bloggers, erg leuk om zo allemaal te zien dat het niet perse rood.groen en goud hoeft te zijn...Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. pas pas geleden dit blog gevonden en dus voor het eerst meegedaan met de challenge - erg leuk om eens een kaart challenge te maken. Ga zeker vaker mee doen. Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hier is mijn kaartje
    Dt en de andere deelnemers hebben weer prachtige kaarten gemaakt
    ik moet ook nodig meer kerstmateriaal aanschaffen

    BeantwoordenVerwijderen