15 januari 2015

Challenge 121

Welkom allemaal bij challenge 121.
Wat hebben jullie allemaal leuke verpakkingen met het thema Chocolade gemaakt, dank daarvoor!

De nieuwe challenge 121 is bedacht door Yvonne en heeft als thema: Een gezellige winterse kaart, mag met stempel of afbeelding. Natuurlijk wel met MDesign produkten.
Veel succes en we hopen dat jullie allemaal weer meedoen!

De voorbeelden van het team en gastdesigner zien er weer erg mooi uit en we hopen dat jullie hier weer inspiratie uit kunnen halen. Je kunt met deze challenge meedoen tot 28 januari 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. (Niet je hele blog linken).

De winnaar van de 1e prijs (challenge 120): 19 Ela Rubira
De winnaar van de 2e prijs (challenge 120): 8 Frosien

Graag even contact opnemen zodat de prijs toegestuurd kan worden.
De winnaars van challenge 120 mogen deze button op hun blog zetten.



Als gastdesigner hebben wij uitgekozen: 28 Afke
Wil je contact opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (challenge 121) die je kunt winnen:

De 2e prijs (challenge 121) bij 25 deelnemers die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design.
For all the fans worldwide to read the blog in English or other language use the translator at the top.
 
Voorbeelden challenge 121

Gastdesigner: Aartje

Designteam
Yvonne

Thea

Mieke

Anita


Marleen


Ellie

Jolanda

Wybrich

Boukje



17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Ela en Frosien met jullie gewonnen prijs en Afke jij gefeliciteerd dat je gastdesigner mag zijn.
    Leuke voorbeelden zijn er gemaakt voor de nieuwe uitdaging.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames met jullie winnende geschenkverpakking!!
    En afke met je uitnodiging als gdt.
    Leuke challenge is er weer bedacht en wat een prachtige voorbeeld kaarten.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Dames

    Veel succes Afke

    Super leuke voorbeelden weer Dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik in de prijzen gevallen ben, dames bedankt, ik ga er van uit dat het de 2e prijs is i.p.v. de 1e want mijn naam staat op de 2e plek. Ook Ela van harte gefeliciteerd en dames, wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt, ze zien er allemaal leuk en gezellig uit, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, eure Karten sehn wunderschön aus
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Ela en Frosien.
    Afke ook voor jou felicitatie dat je gastdesigner mag zijn.

    De voorbeelden zijn weer schitterend :-)
    Momenteel ben ik aan het schilderen en weet niet of ik het schilderij op tijd af heb en nog mee kan doen aan deze challenge ;-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Ela en Frosien met jullie prijs en wat een eer dat ik gastdesigner mag zijn!! De voorbeelden zien er weer erg mooi uit, dus ik doe mijn best!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer een prachtige voorbeeldkaarten DT, en Ela en Frosien Gefeliciteerd hoor!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super dat ik de eerste prijs heb gewonnen! Dat is nog eens een mooi begin van het knutseljaar
    Frosien en Afke ook van harte! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dames gefeliciteerd. Wat staan er weer prachtige kaarten ter inspiratie. Ik heb de mijne er ook bij gezet. Ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely DT inspiration and a wonderful challenge! Thank you!
    Hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo, ik heb je kaart van mijn moeder Martje er ook bij gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo anita als mijn kaartje niet voldoet mag je hem verwijderen hoor, had het niet goed begrepen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We laten hem wel staan Ellen maar hij komt dan niet in aanmerking voor een prijs helaas.

      Gr. Anita

      Verwijderen
  14. Dames ik heb een kaartje gemaakt wel winter thema maar met plaatje van Frozen. Als hij niet aan de eisen voldoet hoor ik het graag dan verwijder ik hem weer. Alle begrip.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke challenge met mooie voorbeeldkaarten. Ben er ook mee aan de slag gegaan en heb mijn kaartje net geplaatst.

    Groetjes,
    Patricia

    Ps. Het blog ziet er leuk uit met de nieuwe look.

    BeantwoordenVerwijderen