23 april 2015

Challenge 128

Welkom allemaal bij challenge 128!
Wat zijn er weer prachtige en verschillende bloemencreaties langsgekomen, dank je wel allemaal!

De nieuwe challenge 128 is bedacht door Marleen en misschien is het jullie opgevallen maar Marleen is groot fan van Don & Daisy, dus zij bedacht dat we een creatie/kaart met Don & Daisy gaan maken. Dat mag een stempel of een plaatje zijn en natuurlijk zoveel als mogelijk materialen van Marianne Design.
Onder 'downloads' kun je afbeeldingen van Don en Daisy vinden.
Als je een plaatje gebruikt dan moet deze van MDesign zijn. Gebruik je alleen stansen dan moet de tekst van MDesign zijn. 
Veel succes en we zijn erg benieuwd naar jullie creaties.

De voorbeelden van het team en gastdesigner zien er erg mooi uit en we hopen dat jullie hier weer inspiratie uit kunnen halen.
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 6 mei 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen onderaan dit bericht bij de Inlinkz button. (Niet je hele blog linken)

De winnaar van de 1e prijs (challenge 127):  32. HenriĆ«t
De winnaar van de 2e prijs (challenge 127): 24. Marina
Graag even contact opnemen zodat de prijs toegestuurd kan worden.

De winnaars van challenge 127 mogen deze button op hun blog zetten.


Als gastdesigner is uitgekozen: 13. Joyce Jansen
Wil je even contact opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (challenge 128) die je kunt winnen

De 2e prijs (challenge 128) bij 25 deelnemers die je kunt winnen

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

For all the fans worldwide to read the blog in English or other language use the translator at the top. 

Voorbeelden challenge 128
Gastdesigner Ineke van Meurs heeft zich helaas niet gemeld.

Designteam
Marleen

Mieke 2x


 Thea

Jen

Jolanda

rest maanden op Jolanda's blog

Wybrich

Boukje

Yvonne

Anita


Ellie


22 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames! Wat leuk dat ik gast designer mag zijn! Mooie challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames met jullie hele mooie kaarten, Joyce gefeliciteerd met je gastdesignerschap .....
    Leuke uitdaging heb je bedacht Marleen. We kunnen weer aan de slag.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige kaartjes en Joyce met je gastdesignerschap!
    Ik heb mijn kaartje erbij gezet, had hem net gemaakt met Daisy! Hoop dat dat goed is?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Henriet en Marina met jullie prijzen en Joyce met je gast designerschap :-)

    Leuke challenge heeft Marleen bedacht ;-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als fan van Don & Daisy komt het met mijn kaartje helemaal goed... Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Dames!!
    Leuke challenge is er weer bedacht door Marleen!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat dames!!!
    Super mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt!
    Ik doe graag weer mee want Don & Daisy zijn gewoon te leuk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat ik 2e ben geworden super blij!!! Henriet en Joyce ook gefeliciteerd. Deze challenge is ook weer super !!

    Liefs Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Dames met jullie winnende kaartje!
    En dit is niet bij te houden, het hoge tempo, hihi
    Prachtig rijtje voorbeeld kaartjes van jullie allemaal!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 1x per 2 weken dat valt toch wel mee Gerie?
      Haha.....

      Gr. Anita

      Verwijderen
  11. Mooie uitdaging en prachtige voorbeeldkaartjes!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd aan de winnaars en mooie voorbeelden DT

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. de winnaars gefeliciteerd en wat zijn er weer mooie voorbeelden gemaakt ga ook aan de slag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat ik gewonnen heb! Nu maar hopen dat mijn prijs snel komt want dan kan ik ook meedoen met deze challenge. Heb namelijk nog geen Don en Daisy spulletjes.
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd aan alle winnaars. Leuke challenge weer met mooie voorbeelden. Graag doe ik dan ook mee met deze challenge.
    En heb deze gelinkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb mijn nieuwe kaartje voor de Challenge erbij gezet,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke challenge met mooie voorbeeldkaarten. Ik doe weer een keerjte mee en heb net mijn kaartje geplaatst.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jullie hebben als altijd weer prachtige voorbeelden om te inspireren. ik heb mijn kaart er zojuist bijgezet. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke challenge!! Ook ik heb net mijn kaartje geplaatst!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog van harte dames. Mijn kaartje voor de nwe challenger heb ik net gelinkt. Bedankt weer voor de mooie voorbeelden! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen