2 juli 2015

Challenge 133

Welkom bij challenge 133.
Heel erg bedankt voor jullie mooie inzendingen! 

De nieuwe challenge is bedacht door Anita en is: Maak een melkpakje n.a.v. bijgevoegd patroon en versier met afbeeldingen, stempels en papier van Marianne Design. (minimaal 3 artikelen).
Denk wel om de regels aangaande afbeeldingen en tekst. Als je een plaatje/stempel gebruikt dan moet deze van MDesign zijn, gebruik je alleen stansen dan moet de tekst van MDesign zijn.



Het team en gastdesigner hebben leuke voorbeelden gemaakt en we hopen dat jullie hier ook weer inspiratie uit kunnen halen!

Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties!
Je kunt aan deze challenge meedoen tot  19 augustus 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen onderaan dit bericht bij de Inlinkz button (niet je hele blog  linken)

Het team wenst jullie allemaal een fijne vakantie! Wij gaan er ook even tussenuit met de challenge en zijn weer terug op 20 augustus!
We hebben tussendoor nog wel een verrassing dus blijf het blog in de gaten houden!

De winnaar van de 1e prijs (challenge 132): 21. Lien 
De winnaar van de 2e prijs (challenge 132): 7. Betka
Graag even contact opnemen zodat de prijs toegestuurd kan worden.

De winnaars van challenge 132 mogen deze button op hun blog plaatsen




Als gastdesigner is uitgekozen: 19. Colinda
Wil je even contact opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (challenge 133) die je kunt winnen

De 2e prijs (challenge 133) bij 25 deelnemers die je kunt winnen
De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 133

Gastdesigner
Gertie


Designteam
Anita

meer foto's op mijn blog

Jolanda



Thea

Wybrich

Ellie

Yvonne


Marleen

Mieke


Boukje

Jen


14 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik gastdesigner mag zijn!!!
    Gefeliciteerd Lien en Betka met jullie prijs!!
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke nieuwe challenge weer!! Met super voorbeelden!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd aan de winnaars en prachtige voorbeelden DT

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige voorbeelden dames!
    Stuk voor stuk zijn ze zo leuk :) ik word er blij van!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames, gefeliciteerd met jullie winnende creaties.
    Wat een leuke challenge is er weer bedacht en wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! This is very big surprise! Thank you and congrats Lien and Colinda. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Colinda met het gast DT schap en Lien en Betka gefeliciteerd met jullie prijs.

    Anita je hebt een hele leuke challenge bedacht! Super :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo dames, net terug van vakantie, neem ik even een kijkje op het dit blog. Tot mijn grote verrassing zie ik dat ik één van de winnaars ben! Wow dat is nog eens leuk thuiskomen! Allemaal bedankt voor jullie felicitaties en Betka en Colinda ook gefeliciteerd! Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte dames met jullie mooie creaties! En wat een gave challenge, zou graag mee willen doen maar weet niet of me dat gaat lukken deze maanden. In ieder geval wens ik jullie allemaal een fijne zomer toe! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Te leuk een melkpakje ik heb net mijn post gelinkt!
    Hele mooie voorbeelden zijn er gemaakt door jullie!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mr. Linky doet niet wat ie moet doen??? Hopelijk kunnen jullie dit voor me doen?

      Verwijderen
  12. Leuke challenge met mooie voorbeelden van het DT. Het is me toch nog gelukt om een melkpakje te maken en heb en net geplaatst.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige voorbeelden, een goede stimulans.
    Waardoor ik heerlijk mijn melkpakje heb kunnen maken.
    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen