20 augustus 2015

Challenge 134

Welkom allemaal bij een nieuwe challenge na de zomerstop! Iedereen een fijne vakantie gehad en goed uitgerust? Jolanda heeft deze challenge 134 bedacht en dat is: Een kaart of creatie in blauwtinten met een Snoesje. Plaatje of stempel mag uit meerdere kleuren bestaan. Gebruik  zoveel mogelijk Marianne Design materialen.

Het team en gastdesigner hebben leuke voorbeelden gemaakt en we hopen dat jullie ook hier weer inspiratie uit kunnen halen. 

Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties! Je kunt aan deze challenge meedoen tot 2 september 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen onderaan dit bericht bij de inlinkz button. (niet je hele blog linken)

De winnaar van de 1e prijs (challenge 133): 10 Nela
De winnaar van de 2e prijs (challenge 133): 23 Marja

Graag even contact opnemen zodat de prijs toegestuurd kan worden.

De winnaars van challenge 133 mogen deze button op hun blogplaatsen.


Als gastdesigner is uitgekozen: 31 Colien 
Wil je even contact opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (challenge 134) die je kunt winnen:

De 2e prijs (challenge 134) bij 25 deelnemers die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design.

Voorbeelden challenge 134
Gastdesigner
Colinda

Designteam
Jolanda

Thea

Mieke

Yvonne

Ellie

Boukje

Anita

Jen

Wybrich
Marleen
 

20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Nela en Marja en Colien met je GD.

    Mooie challenge heeft Jolanda bedacht en wat hebben jullie weer mooie voorbeelden gemaakt :-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zal eens nadenken...mooie voorbeelden zijn er gemaakt dames...top!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeelden groetjes van Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat mensen de opdracht niet goed lezen.
    Mis op heel veel kaarten de snoesje...of was dat geen verplichting?
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was zeker een verplichting. Die kaarten gaan er dan ook uit Judith
      Gr. Anita
      MDblog

      Verwijderen
  5. Wat een leuke voorbeeldkaarten dames!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi wat hebben jullie als team weer prachtige kaarten gemaakt. Maar ben ik nu gek of....? Snap ik de opdracht niet Ik lees dat de uitdaging een snoesje op de kaart mag plaatje of stempel zijn . De kaar in blauw tinten maken. Ik zie nl bij de mensen die meedoen niet altijd snoesjes op de kaart? Wie helpt mij ? Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kaarten zonder Snoesje worden verwijderd Trijntje

      Gr. Anita
      MDblog

      Verwijderen
  7. Ik had ook mijn twijfels moet er nu een snoesje op of niet?
    Er staat "Snoesje, plaatje of stempel ".Er had volgens mij moeten staan snoesje plaatje of stempel, zonder komma.
    Jammer, ik ga mijn kaart weghalen, succes allemaal.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Karla het moet een blauwe kaart zijn met een Snoesje. Het plaatje of stempel van Snoesje mag wel meerdere kleuren bevatten.
      Ik heb er een punt tussengezet in de hoop dat het nu duidelijker is.
      Groetjes
      Anita
      MDblog

      Verwijderen
  8. Zo had ik het ook begrepen Karla, ik haal mijn kaart weg en probeer het gewoon nog een keer.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb mijn kaart erbij gezet .Een kerstkaart blauw met een snoesje! Heel leuk om te maken. met allemaal MD materialen. Oud en nieuw. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nela en Marja gefelicteerd met jullie prijs en Colien leuk dat je gastdesigner mag zijn.
    Dit is wederom een leuke challenge met mooie voorbeelden en ik kon de uitdaging niet voorbij laten gaan om een kaartje in blauwtinten te maken. Dus bij deze heb ik mijn kaartje net geplaatst.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had begrepen, dat het snoesje ook van een andere kleur mocht zijn en ik maakte de kaart op blauwig ondergrondpapier met veel oude materialen. Blijf ik mooi en leuk vinden. Her buiten het bluqwe papier een blauwgrijze klok en rode bloem gebruikt. Kerst heeft alle kleuren. Dacht ik.. gr leny w
    Ik kreeg hem alleen niet gelinkt. zag ik. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb mijn blog gelinkt. Het is mijn eerste MD challenge en vond het errug leuk om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulous challenge - and gorgeous DT cards! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is gelukt mijn kaartje is gelinkt. Sinds een paar dagen heb ik ook een blog. Gisteren een kaartje voor deze challange gemaakt. Ik hoop dat jullie de kaart ook leuk vinden.
    Groetjes van Renate**

    BeantwoordenVerwijderen