1 december 2016

Challenge 166

Welkom allemaal bij challenge 166.

Eerst willen we iedereen hartelijk bedanken voor de mooie/leuke inzendingen van 165.
De nieuwe challenge 166 is bedacht door Thea en is : Een winterse kaart! Geen kerstkaart! 
Minimaal 3 producten van MDesign

Let op geen afbeeldingen/cute stempels van een ander merk. Denk erom dat de tekst van MD moet zijn als je alleen stansen gebruikt (of geen tekst)

Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties! Je kunt aan deze challenge meedoen tot 14 december 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken)

De winnaar van de 1e prijs (challenge 165) : 32. Rosina
De winnaar van de 2e prijs (challenge 165) : 21. Aniet

Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden

De winnaars mogen onderstaande button op hun blog plaatsen



Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 31. Ela 

Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs die je kunt winnen

De 2e prijs (bij 25 deelnemers) die je kunt winnen

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design 

Voorbeelden challenge 166
Gastdesigner
Marianne

Designteam
Thea 

Yvonne

Ellie

Judith 


Boukje

Jen

Jolanda

Anita


Marleen

Wybrich

Denken jullie ook nog even aan de CANDY!

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd winnaars :-)
    Wat weer een leuke challenge. Even zien of mijn handjes willen meewerken (doen namelijk erg zeer momenteel)..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Rosina en Aniet met jullie prachtige prijzen
    En Ela heel veel succes als gastdesigner.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames gefeliciteerd. Het team heeft weer enige kaarten gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames!
    Prachtige voorbeelden dames, voor ieder wat wils!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames en prachtige voorbeelden DT

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bofkont Anita, vorige maand ook al hier een prijs gewonnen. Gefeliciteerd hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd winnaressen. Mooie voorbeelden en weer een leuke opdracht. Super leuk dat je het team komt versterken Judith.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte Rosina en Aniet! Superleuk dat ik gastdesignerschap mag zijn, ik stuur een mailtje. Prachtige voorbeelden komen weer voorbij, genoeg inspiratie voor een volgende kaart! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wooooow zie ik nu pas dat ik bij de vorige challenge de eerste prijs heb gewonnen....zooooo leuk is dat...ik ben helemaal verrast...maar vond het een hele leuke uitdaging...net zoals deze weer schitterende voorbeeldkaartjes zijn er door het DT gemaakt...
    Ook Aniet gefeliciteerd dat jij winnaar geworden bent..
    Ik stuur dadelijk een mailtje
    liefs
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartelijk gefeliciteerd winnaressen! Prachtige voorbeeldkaarten en weer een leuke challenge. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Rosina en Aniet !
    Wat een leuke challenge en de Dt voorbeelden zijn één voor één prachtig !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd aan de winnaars.
    Prachtige voorbeelden voor deze challenge.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dames gefeliciteerd . Weer en prachtige rij kaarten creaties van de dames van het dt team. IK doe ook weer graag mee. Ben benieuwd Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De kaart van mijn moeder Martje staat er nu ook bij. Ben Benieuwd Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik linkte ook een kaartje, zoals vermeld onderaan mijn blogbericht is kaartje 2 bedoeld voor de challenge winterse kaart, de eerste kaart is er eentje met de tekst prettige feestdagen, dus niet voor de challenge. Ik plaats dit bericht nav een opmerking van Anita, dat het niet duidelijk is welke kaart voor de challenge is, maar ik heb dit nochtans - zoals altijd - vermeld onderaan het blogbericht.
    dankjewel en groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen